FAQ

Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Bij een nieuwe opdracht zullen wij ernaar streven de bestelling binnen 1 of 2 dagen te versturen. Het is afhankelijk van de verzenddienst hoe snel het geleverd wordt maar meestal is dit binnen enkele dagen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij jullie?

Dit is zeker mogelijk in overleg en heeft ook nog voordelen zoals minder risico door het vervoer.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Na verzending ontvang je een trackingnummer via e-mail. Dit nummer kun je gebruiken om je bestelling te volgen via de verzenddienst (bijv. PostNL, UPS, DHL).

Kan ik mijn bestelling annuleren nadat ik heb besteld?

Dat is geen probleem, maar doe het dan zo snel mogelijk, aangezien wij er naar streven om de bestelling dezelfde dag of binnen enkele dagen te versturen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd aankomt?

Als de bestelling beschadigd is, neem dan contact met ons op. Dan kunnen we samen overleggen of het terug gestuurd wordt en/of we het repareren of dat we het geld terug betalen.

Kan ik een terugbetaling krijgen als ik niet tevreden ben met mijn product?

Als je niet tevreden bent met je bestelling, zullen wij de aanschafkosten terugbetalen. Retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het product defect is.

Hoe kan ik contact opnemen als ik een probleem heb met mijn bestelling?

Je kunt ons bereiken via e-mail op via het contactformulier onder het kopje 'Contact' op de website. In de meeste gevallen zal ik binnen 24 uur na het versturen van je vraag een antwoord sturen. 



Bieden jullie ook 'Werk in opdracht' aan?

Jazeker, wij vinden het een uitdaging om mee te denken over het creëren van een unieke lamp of kunstobject. Samen kunnen we in overleg vast iets moois maken! Neem contact met ons op voor al je ideeën en wensen.




Stond je vraag er niet bij?

Stel dan je vraag aan ons via het contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om je vraag te beantwoorden.